uw percussie klinkt wel leuk, die cymbals geven al direct een drive'ke zo
uw synths herken ik wel uit de presets van Sylenth, allebei als ik mij niet vergis...
alles zit wel weer goed in mekaar
"Videogames don't affect children. I mean, if Pacman had an effect on us as kids, we would be moving across dark rooms, swallowing magic pills and listening to repetitive electronic music"
JustDuno Pro
Geplaatst:
Ma Aug 02, 2010 10:15 am
Idd, de sylenth, wat een zalige vsti . Wel jammer dat je de geluiden direct herkent. Daar gaat de originaliteit
Als je die geluiden herkent zal je deze ook herkennen:
Link
Vond ik eigenlijk wel grappig toen ik oakish hoorde, heeft hij klakkeloos overgenomen van de sylenth :p
tja, presets gebruiken.. het gebeurt wel vaker dat ge bepaalde sounds herkent uit tracks
persoonlijk zit ik ook wel eens vaak door de presets heen te gaan op zoek naar een leuke sound,
maar het is beter om zelf iets te maken vanaf 0, dan hebt ge meer voldoening en ge leert een beetje bij van synthesis enzo
"Videogames don't affect children. I mean, if Pacman had an effect on us as kids, we would be moving across dark rooms, swallowing magic pills and listening to repetitive electronic music"
JustDuno Pro
Geplaatst:
Ma Aug 02, 2010 12:46 pm
Daar heb je wel gelijk in. Vond het gewoon een megacoole sound. Ik moest die hebben in mijn nummer
Volgende onderwerp Vorige onderwerp