GekkeSchijven.be ! forum index Antiflik.be
 FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen  •  Foto's  •  Music Player
GS radio!

Share |
 pioneer CDJ Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Plaats nieuw berichtPlaats reactie
Auteur Bericht
Aftering @ my way
Freak
Freak

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 4:04 pm Reageer met quoteNaar boven

Robert Solva schreef:

de vergelijking is mss een beetje overdreven, dat zou beter passen bij JBsystems en Pioneer Laughing
ma ik snap uw punt inderdaad wel

De vergelijking was inderdaad wel wat overdreven.. Laughing Ma kom, onderschat zo ne Cinquecento ni hé.. Laughing

Robert Solva schreef:

ikzelf bekijk het wrs vanuit mijn standpunt, als student zijnde spendeer ik liever mijn centjes aan de aankoop van nieuwe muziek dan aan topmateriaal
voorlopig toch Wink

Kan ik helemaal inkomen. Ben eigenlijk van hetzelfde principe. Ma nu en dan betrap ik er mij op om me toch is te laten gaan, en dan moeten de nieuwe plaatjes maar wachten. Want beide samen blijven doen is ook onmogelijk voor ne gewone mens.

Voor ne student is het zeker niet evident. Ze zouden daar trouwens iets voor moeten vinden hé, een bepaalde uitkering voor studenten, kwestie da ze kunnen leven in de materialistische wereld van vandaag als compensatie voor hun wil om verder te studeren!! En dus ook de maatschappij te helpen met hoger opgeleide mensen, want we hebben daar nood naar. Nu nog meer dan vroeger... Geen grote bedragen, ma kom, 200 à 300 € per maand zou tochal heelwat studenten verderhelpen, of misschien iets meer.
Nooit begrepen, da ze de leegloper achter den hoek een pak dop betalen voor op café te zitten, en ne student die studeerd en dus geen tijd heeft om te werken krijgen niets, al zijn zij wel de goede toekomst van dit land!! En niet diene leegloper van achter den hoek!
Het zou alvast nog een extra motivatie zijn om verder te studeren. Hoger opgeleide mensen = toekomst + minder problemen in een maatschappij..
Ma kom, dat is weer een heel ander verhaal

Freak
Freak

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 4:57 pm Reageer met quoteNaar boven

dien 850 dat gaat uitkomen ziet er anders ni slecht uit.

Heb de 2000's hier staan thuis en de max van een bakken. Wink
Bekijk gebruikers profielStuur privé bericht
Robert Solva
Gekke DJ
Gekke DJ

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 5:44 pm Reageer met quoteNaar boven

Aftering @ my way schreef:

Kan ik helemaal inkomen. Ben eigenlijk van hetzelfde principe. Ma nu en dan betrap ik er mij op om me toch is te laten gaan, en dan moeten de nieuwe plaatjes maar wachten. Want beide samen blijven doen is ook onmogelijk voor ne gewone mens.

Voor ne student is het zeker niet evident. Ze zouden daar trouwens iets voor moeten vinden hé, een bepaalde uitkering voor studenten, kwestie da ze kunnen leven in de materialistische wereld van vandaag als compensatie voor hun wil om verder te studeren!! En dus ook de maatschappij te helpen met hoger opgeleide mensen, want we hebben daar nood naar. Nu nog meer dan vroeger... Geen grote bedragen, ma kom, 200 à 300 € per maand zou tochal heelwat studenten verderhelpen, of misschien iets meer.
Nooit begrepen, da ze de leegloper achter den hoek een pak dop betalen voor op café te zitten, en ne student die studeerd en dus geen tijd heeft om te werken krijgen niets, al zijn zij wel de goede toekomst van dit land!! En niet diene leegloper van achter den hoek!
Het zou alvast nog een extra motivatie zijn om verder te studeren. Hoger opgeleide mensen = toekomst + minder problemen in een maatschappij..
Ma kom, dat is weer een heel ander verhaal

zo heb ik het nog niet bekeken, maar inderdaad, er zijn veel mensen die betaalt worden om op café te hangen,
het zou geen slecht idee zijn om studenten wat extra te motiveren op die manier Razz

"Videogames don't affect children. I mean, if Pacman had an effect on us as kids, we would be moving across dark rooms, swallowing magic pills and listening to repetitive electronic music"
Bekijk gebruikers profielStuur privé berichtMSN messenger
Alecto
Gekke DJ
Gekke DJ

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 10:03 pm Reageer met quoteNaar boven

Er kwam ook ne cdj350 uit, daar staat zelfs ne synq-knop op Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

or
Email: DeejayAlecto [at] hotmail [dot] com

http://www.facebook.com/DeejayAlecto
http://soundcloud.com/DeejayAlecto
http://www.facebook.com/group.php?gid=125941857427452
Bekijk gebruikers profielStuur privé berichtBekijk de homepageMSN messenger
djBanish
Gekke DJ
Gekke DJ

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2010 6:36 pm Reageer met quoteNaar boven

Ik heb hier thuis nen cdj 2000 omdat ik ook veel digitale liedjes koop , ik heb ook natuurlijk final scratch ,den oude serato laten we zeggen ,
maar ook heel tevreden over .. ik wou met vinyl & cd willen voortmixen

nu denk ik dat de cdj 1000 mk3 zo goed zal zijn als den 2000 of den 900 ,
maar het pluspunt bij die 2 laatste is da schermke voor uw digitale hoes-beeldjes

ik zou 2de hands nen cdj1000mk3 kopen oftwel nieuw nen 900 indien geld teveel
of la,ng sparen of meer subsidies krijgen met het producen eerder 2000

wat een machien mannekes , Trilogy zal het ook wel weten , da's zalig om daarmee te mixen wel ,
usb stickske d'erin en ge zijt vertrokken en dan hebt ge die diafragma van uw liedje ,ook zalig !

aan u de keuze Steven Idea

http://facebook.com/djBanish
http://nl.netlog.com/djbanish
Bekijk gebruikers profielStuur privé berichtBekijk de homepage
edwin
Addict
Addict

BerichtGeplaatst: Vr Aug 06, 2010 7:35 pm Reageer met quoteNaar boven

wat zijn trouwens de percentage van verandering op uw pitch ? 1% zoals bij de cdj 1000 ?

Freak
Freak

BerichtGeplaatst: Zo Aug 08, 2010 8:44 am Reageer met quoteNaar boven

ik jheb gisteren het laatste nieuw model is getest, dienen 2000 geloof ik
echt overtuigd van de vinyl touch ben ik niet, elke keer ik mijn plaat wou induwen scrolde ik tevel naar voor waardoor ik op het vorig nummer terecht kwam, ook de feeling is echt anders, ma kpeis wel na oefening dat het kan lukken...

het schermpje is idd wel nice, ook een paar van die loop functies en kben conetnt dak hem getest heb, want nu weet ik dat erg een + en - knoppeke opstaat voor te pitchen...

zal binnenkort nog is uitgebreid testen voor ik aan de aanschaf begin

you can hear it, but you can't see it...a fart? no an mp3
Trilogy
Freak
Freak

BerichtGeplaatst: Zo Aug 08, 2010 2:05 pm Reageer met quoteNaar boven

Leach schreef:
echt overtuigd van de vinyl touch ben ik niet, elke keer ik mijn plaat wou induwen scrolde ik tevel naar voor waardoor ik op het vorig nummer terecht kwam, ook de feeling is echt anders, ma kpeis wel na oefening dat het kan lukken...

het schermpje is idd wel nice, ook een paar van die loop functies en kben conetnt dak hem getest heb, want nu weet ik dat erg een + en - knoppeke opstaat voor te pitchen...

Dat is idd een ergenis dat ik ook direct heb ondervonden, heb dit zelfs al is op het pioneer forum gaan uitleggen en zelfs gevraagd nar een oplossing voor dit.

Een second of 2 extra voor elke track had een mooie oplossing kunne zijn maar ze vonden het maar niks....
edwin
Addict
Addict

BerichtGeplaatst: Zo Aug 08, 2010 4:16 pm Reageer met quoteNaar boven

die second of 2 extra kunt zelf maken door het zo te schrijven als ge uw cd schrijft he .....

Freak
Freak

BerichtGeplaatst: Ma Aug 09, 2010 1:30 pm Reageer met quoteNaar boven

edwin schreef:
die second of 2 extra kunt zelf maken door het zo te schrijven als ge uw cd schrijft he .....

CD?? die bakken wel gekocht voor met USB drives te spelen he. Wink
Paul cruz
Gekke DJ
Gekke DJ

BerichtGeplaatst: Ma Aug 09, 2010 2:25 pm Reageer met quoteNaar boven

Trilogy schreef:
edwin schreef:

dan kan je nog altijd via een programma audacity of soundforge er een kleine leegte aanplakken ...

Persoonlijk vind ik den 900 vrij ergelijk door het feit dat de oplaadtijd van ne cd hemelstergend lang duurt ... den 1000 had dit probleem niet. Just my 2 cents eh ... Binnen een paar weken heeft de cd bij mij volledig gedaan en ga ik verder met timecodevinyl ... menne laptop begint eindelijk op capaciteit te komen ... Twisted Evil

netlog ...
Leach
Freak
Freak

BerichtGeplaatst: Ma Aug 09, 2010 8:49 pm Reageer met quoteNaar boven

Paul cruz schreef:

dan kan je nog altijd via een programma audacity of soundforge er een kleine leegte aanplakken ...

pff, kem al geen goesting meer nu Laughing

bende klootzakken dat allemaal zijn overgegaan naar mp3 Twisted Evil

you can hear it, but you can't see it...a fart? no an mp3
Trilogy
Freak
Freak

BerichtGeplaatst: Di Aug 10, 2010 12:58 pm Reageer met quoteNaar boven

Paul cruz schreef:
Trilogy schreef:
edwin schreef:

Persoonlijk vind ik den 900 vrij ergelijk door het feit dat de oplaadtijd van ne cd hemelstergend lang duurt ... den 1000 had dit probleem niet. Just my 2 cents eh ... Binnen een paar weken heeft de cd bij mij volledig gedaan en ga ik verder met timecodevinyl ... menne laptop begint eindelijk op capaciteit te komen ... Twisted Evil

Hier se de Pol. Laughing

Het aanplakken van leegte, gaat dat in batch vorm?

Anders best wel lang bezig zijn om mijn collectie aan te passen.
Paul cruz
Gekke DJ
Gekke DJ

BerichtGeplaatst: Di Aug 10, 2010 1:52 pm Reageer met quoteNaar boven

Trilogy schreef:

Hier se de Pol. Laughing

Het aanplakken van leegte, gaat dat in batch vorm?

Anders best wel lang bezig zijn om mijn collectie aan te passen.

gaat vrij snel zalle ... eerste stuk copy/paste, daarna begin selecteren en muten ...
dit copieëren en bij iedere mp3 opplakken ... done ... Mr. Green
Maw als ge heel uw collectie wilt aanpassen zijt ge wel ff bezig omdat ge iedere mp3 moet openen en bewerken + saven ...
tjaa 't moet niet altijd gemakkelijk zijn eh.

Wat je ook kan doen is op de cd speler cue aanduiden zodat hij niet naar het volgende nummer overspringt ... problem solved ... Laughing

netlog ...
Mister-B
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Di Aug 10, 2010 3:22 pm Reageer met quoteNaar boven

Leach schreef:

+ & - => Ge zijt nen Denon-fan Laughing Da's typisch voor Denon-aanhangers Cool

Plaats nieuw berichtPlaats reactie

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp