| Auteur |
Bericht |
Aftering @ my way
Freak

|
Geplaatst:
Do Jul 29, 2010 4:04 pm |
  |
| Robert Solva schreef: |
de vergelijking is mss een beetje overdreven, dat zou beter passen bij JBsystems en Pioneer
ma ik snap uw punt inderdaad wel |
De vergelijking was inderdaad wel wat overdreven.. Ma kom, onderschat zo ne Cinquecento ni hé..
| Robert Solva schreef: |
ikzelf bekijk het wrs vanuit mijn standpunt, als student zijnde spendeer ik liever mijn centjes aan de aankoop van nieuwe muziek dan aan topmateriaal
voorlopig toch  |
Kan ik helemaal inkomen. Ben eigenlijk van hetzelfde principe. Ma nu en dan betrap ik er mij op om me toch is te laten gaan, en dan moeten de nieuwe plaatjes maar wachten. Want beide samen blijven doen is ook onmogelijk voor ne gewone mens.
Voor ne student is het zeker niet evident. Ze zouden daar trouwens iets voor moeten vinden hé, een bepaalde uitkering voor studenten, kwestie da ze kunnen leven in de materialistische wereld van vandaag als compensatie voor hun wil om verder te studeren!! En dus ook de maatschappij te helpen met hoger opgeleide mensen, want we hebben daar nood naar. Nu nog meer dan vroeger... Geen grote bedragen, ma kom, 200 à 300 € per maand zou tochal heelwat studenten verderhelpen, of misschien iets meer.
Nooit begrepen, da ze de leegloper achter den hoek een pak dop betalen voor op café te zitten, en ne student die studeerd en dus geen tijd heeft om te werken krijgen niets, al zijn zij wel de goede toekomst van dit land!! En niet diene leegloper van achter den hoek!
Het zou alvast nog een extra motivatie zijn om verder te studeren. Hoger opgeleide mensen = toekomst + minder problemen in een maatschappij..
Ma kom, dat is weer een heel ander verhaal |
_________________ Real gold can't be touched, it has to be listened and felt with your heart... |
|
   |
 |
Trilogy
Freak

|
Geplaatst:
Do Jul 29, 2010 4:57 pm |
  |
dien 850 dat gaat uitkomen ziet er anders ni slecht uit.
Heb de 2000's hier staan thuis en de max van een bakken.  |
|
|
  |
 |
Robert Solva
Gekke DJ

|
Geplaatst:
Do Jul 29, 2010 5:44 pm |
  |
| Aftering @ my way schreef: |
Kan ik helemaal inkomen. Ben eigenlijk van hetzelfde principe. Ma nu en dan betrap ik er mij op om me toch is te laten gaan, en dan moeten de nieuwe plaatjes maar wachten. Want beide samen blijven doen is ook onmogelijk voor ne gewone mens.
Voor ne student is het zeker niet evident. Ze zouden daar trouwens iets voor moeten vinden hé, een bepaalde uitkering voor studenten, kwestie da ze kunnen leven in de materialistische wereld van vandaag als compensatie voor hun wil om verder te studeren!! En dus ook de maatschappij te helpen met hoger opgeleide mensen, want we hebben daar nood naar. Nu nog meer dan vroeger... Geen grote bedragen, ma kom, 200 à 300 € per maand zou tochal heelwat studenten verderhelpen, of misschien iets meer.
Nooit begrepen, da ze de leegloper achter den hoek een pak dop betalen voor op café te zitten, en ne student die studeerd en dus geen tijd heeft om te werken krijgen niets, al zijn zij wel de goede toekomst van dit land!! En niet diene leegloper van achter den hoek!
Het zou alvast nog een extra motivatie zijn om verder te studeren. Hoger opgeleide mensen = toekomst + minder problemen in een maatschappij..
Ma kom, dat is weer een heel ander verhaal |
zo heb ik het nog niet bekeken, maar inderdaad, er zijn veel mensen die betaalt worden om op café te hangen,
het zou geen slecht idee zijn om studenten wat extra te motiveren op die manier  |
_________________ http://soundcloud.com/robert-solva
"Videogames don't affect children. I mean, if Pacman had an effect on us as kids, we would be moving across dark rooms, swallowing magic pills and listening to repetitive electronic music" |
|
   |
 |
Alecto
Gekke DJ

|
Geplaatst:
Do Jul 29, 2010 10:03 pm |
  |
|
    |
 |
djBanish
Gekke DJ

|
Geplaatst:
Vr Jul 30, 2010 6:36 pm |
  |
Ik heb hier thuis nen cdj 2000 omdat ik ook veel digitale liedjes koop , ik heb ook natuurlijk final scratch ,den oude serato laten we zeggen ,
maar ook heel tevreden over .. ik wou met vinyl & cd willen voortmixen
nu denk ik dat de cdj 1000 mk3 zo goed zal zijn als den 2000 of den 900 ,
maar het pluspunt bij die 2 laatste is da schermke voor uw digitale hoes-beeldjes
ik zou 2de hands nen cdj1000mk3 kopen oftwel nieuw nen 900 indien geld teveel
of la,ng sparen of meer subsidies krijgen met het producen eerder 2000
wat een machien mannekes , Trilogy zal het ook wel weten , da's zalig om daarmee te mixen wel ,
usb stickske d'erin en ge zijt vertrokken en dan hebt ge die diafragma van uw liedje ,ook zalig !
aan u de keuze Steven  |
_________________ dj Banish
http://facebook.com/djBanish
http://nl.netlog.com/djbanish |
|
   |
 |
edwin
Addict

|
Geplaatst:
Vr Aug 06, 2010 7:35 pm |
  |
wat zijn trouwens de percentage van verandering op uw pitch ? 1% zoals bij de cdj 1000 ? |
_________________ wie 'A' zegt moet ook 'NAAL' zeggen |
|
  |
 |
Leach
Freak

|
Geplaatst:
Zo Aug 08, 2010 8:44 am |
  |
ik jheb gisteren het laatste nieuw model is getest, dienen 2000 geloof ik
echt overtuigd van de vinyl touch ben ik niet, elke keer ik mijn plaat wou induwen scrolde ik tevel naar voor waardoor ik op het vorig nummer terecht kwam, ook de feeling is echt anders, ma kpeis wel na oefening dat het kan lukken...
het schermpje is idd wel nice, ook een paar van die loop functies en kben conetnt dak hem getest heb, want nu weet ik dat erg een + en - knoppeke opstaat voor te pitchen...
zal binnenkort nog is uitgebreid testen voor ik aan de aanschaf begin |
_________________ www.leach.be
www.myspace.com/leachdj
Leach's Facebook Fanpage
you can hear it, but you can't see it...a fart? no an mp3 |
|
  |
 |
Trilogy
Freak

|
Geplaatst:
Zo Aug 08, 2010 2:05 pm |
  |
| Leach schreef: |
echt overtuigd van de vinyl touch ben ik niet, elke keer ik mijn plaat wou induwen scrolde ik tevel naar voor waardoor ik op het vorig nummer terecht kwam, ook de feeling is echt anders, ma kpeis wel na oefening dat het kan lukken...
het schermpje is idd wel nice, ook een paar van die loop functies en kben conetnt dak hem getest heb, want nu weet ik dat erg een + en - knoppeke opstaat voor te pitchen...
Dat is idd een ergenis dat ik ook direct heb ondervonden, heb dit zelfs al is op het pioneer forum gaan uitleggen en zelfs gevraagd nar een oplossing voor dit.
Een second of 2 extra voor elke track had een mooie oplossing kunne zijn maar ze vonden het maar niks.... |
|
|
  |
 |
edwin
Addict

|
Geplaatst:
Zo Aug 08, 2010 4:16 pm |
  |
die second of 2 extra kunt zelf maken door het zo te schrijven als ge uw cd schrijft he ..... |
_________________ wie 'A' zegt moet ook 'NAAL' zeggen |
|
  |
 |
Trilogy
Freak

|
Geplaatst:
Ma Aug 09, 2010 1:30 pm |
  |
| edwin schreef: |
| die second of 2 extra kunt zelf maken door het zo te schrijven als ge uw cd schrijft he ..... |
CD?? die bakken wel gekocht voor met USB drives te spelen he.  |
|
|
  |
 |
Paul cruz
Gekke DJ

|
Geplaatst:
Ma Aug 09, 2010 2:25 pm |
  |
| Trilogy schreef: |
| die second of 2 extra kunt zelf maken door het zo te schrijven als ge uw cd schrijft he ..... |
dan kan je nog altijd via een programma audacity of soundforge er een kleine leegte aanplakken ...
Persoonlijk vind ik den 900 vrij ergelijk door het feit dat de oplaadtijd van ne cd hemelstergend lang duurt ... den 1000 had dit probleem niet. Just my 2 cents eh ... Binnen een paar weken heeft de cd bij mij volledig gedaan en ga ik verder met timecodevinyl ... menne laptop begint eindelijk op capaciteit te komen ...  |
_________________ Fighting for peace is like fucking for virginity ...
netlog ... |
|
   |
 |
Leach
Freak

|
Geplaatst:
Ma Aug 09, 2010 8:49 pm |
  |
| Paul cruz schreef: |
dan kan je nog altijd via een programma audacity of soundforge er een kleine leegte aanplakken ...
|
pff, kem al geen goesting meer nu
bende klootzakken dat allemaal zijn overgegaan naar mp3  |
_________________ www.leach.be
www.myspace.com/leachdj
Leach's Facebook Fanpage
you can hear it, but you can't see it...a fart? no an mp3 |
|
  |
 |
Trilogy
Freak

|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2010 12:58 pm |
  |
| Paul cruz schreef: |
Persoonlijk vind ik den 900 vrij ergelijk door het feit dat de oplaadtijd van ne cd hemelstergend lang duurt ... den 1000 had dit probleem niet. Just my 2 cents eh ... Binnen een paar weken heeft de cd bij mij volledig gedaan en ga ik verder met timecodevinyl ... menne laptop begint eindelijk op capaciteit te komen ...  |
Hier se de Pol.
Het aanplakken van leegte, gaat dat in batch vorm?
Anders best wel lang bezig zijn om mijn collectie aan te passen. |
|
|
  |
 |
Paul cruz
Gekke DJ

|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2010 1:52 pm |
  |
Hier se de Pol.
Het aanplakken van leegte, gaat dat in batch vorm?
Anders best wel lang bezig zijn om mijn collectie aan te passen. |
gaat vrij snel zalle ... eerste stuk copy/paste, daarna begin selecteren en muten ...
dit copieëren en bij iedere mp3 opplakken ... done ...
Maw als ge heel uw collectie wilt aanpassen zijt ge wel ff bezig omdat ge iedere mp3 moet openen en bewerken + saven ...
tjaa 't moet niet altijd gemakkelijk zijn eh.
Wat je ook kan doen is op de cd speler cue aanduiden zodat hij niet naar het volgende nummer overspringt ... problem solved ...  |
_________________ Fighting for peace is like fucking for virginity ...
netlog ... |
|
   |
 |
Mister-B
Newbie

|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2010 3:22 pm |
  |
| Leach schreef: |
+ & - => Ge zijt nen Denon-fan Da's typisch voor Denon-aanhangers  |
_________________ City Zoo |
|
  |
 |
|
|