"Videogames don't affect children. I mean, if Pacman had an effect on us as kids, we would be moving across dark rooms, swallowing magic pills and listening to repetitive electronic music"
idake is toch mijne favoriet zenne die moet u nog maar bezien en ge staat geil
Ah ge weet het!
Toen ze in Decadance moest draaien stond ik vlak voor haar en als ze dan zo in mijn ogen keek, haar lach'ske daar nog bij ....mmmm.... ik kreeg het toch serieus warm.
Volgens mij is dat ook zo een verlegen type'ke, toen iedereen "Ida" begon te roepen, wist ze precies niet goed wat doen.
Wat ik ook nog super aan haar vind, zijn haar handelingen met haar handjes als ze aan het draaien is. Super tof om ze zo bezig te zien, ge moet er is opletten.
In het filmke te zien op 1m44.
Kruse is ook wel niet mis, maar mijn favoriet blijft ons Ida'ke.
Awel, ik wist dat ze er goed uitzag en dat ze kon draaien maar had ze nog nooit gehoord en ben vies verschoten van hare style in het filmke. Fijne muziek, ideaal tempo en dan die bounce tetjes, man man man...
13.03.10 Tech Avenue, La Luna, Oordegem
20.03.10 C'est la vie, oudenaarde
09.04.10 @ Qubus Oudenaarde
24.04.10 Brieljant, Deinze
30.04.10 9Years The Temple, Destelbergen
23.05.10 Happy People, The Factory, Aalst
28.08.10 More info to come
you can hear it, but you can't see it...a fart? no an mp3
dimi macmanus Respected member
Geplaatst:
Wo Dec 16, 2009 9:01 pm
djflash schreef:
Awel, ik wist dat ze er goed uitzag en dat ze kon draaien maar had ze nog nooit gehoord en ben vies verschoten van hare style in het filmke. Fijne muziek, ideaal tempo en dan die bounce tetjes, man man man...
Ik was er eerlijk gezegd ook zwaar van verschoten, daar mogen veel dj's een voorbeeld aannemen.
Dienen dj voor haar in Decadance was commercieel aan het draaien en ik dacht al van "het is niet waar é, dienen gaat toch zo niet beginnen om Ida op weg te helpen. Dat ze wat in de sfeer zit."
Maar ze liet rustig die plaat uitlopen en smijt daar dan een techhouse bom op, toen wist ik dat het kot te klein ging worden.
Ze is niet alleen knap, maar ze draait dan nog is muziek zoals ze eruit ziet. Lekkere shizzle!
Ik was er eerlijk gezegd ook zwaar van verschoten, daar mogen veel dj's een voorbeeld aannemen.
Dienen dj voor haar in Decadance was commercieel aan het draaien en ik dacht al van "het is niet waar é, dienen gaat toch zo niet beginnen om Ida op weg te helpen. Dat ze wat in de sfeer zit."
Maar ze liet rustig die plaat uitlopen en smijt daar dan een techhouse bom op, toen wist ik dat het kot te klein ging worden.
Ze is niet alleen knap, maar ze draait dan nog is muziek zoals ze eruit ziet. Lekkere shizzle!
Idd, heb ze ontmoet op Trancefusion! Ze nam van me over en in real life is ze Bomba En zeer fijne muziek die ze draait.
13.03.10 Tech Avenue, La Luna, Oordegem
20.03.10 C'est la vie, oudenaarde
09.04.10 @ Qubus Oudenaarde
24.04.10 Brieljant, Deinze
30.04.10 9Years The Temple, Destelbergen
23.05.10 Happy People, The Factory, Aalst
28.08.10 More info to come
scream007 Addict
Geplaatst:
Wo Dec 16, 2009 10:40 pm
Dj nvy schreef:
dimi macmanus schreef:
djflash schreef:
Idd, heb ze ontmoet op Trancefusion! Ze nam van me over en in real life is ze Bomba En zeer fijne muziek die ze draait.
Greetz
Ik heb haar ontmoet op phonolabs 4 jaar terug ofzo in Dessel. Het eerste feesje waar ze in Belgiė op draaide en ze was toen nog niet zo bekend en ze had daar toen wel een knalset neergezet. Was er vanaf dat moment direct fan van! Ida is de top!
Volgende onderwerp Vorige onderwerp